Bozar CCB: TOP 2

De reclame-uiting van velux door het agentschap Grey gemaakt, die in de Press shortlist belande, krijgt van mij de 2de plaats.

‘Big ideas are usually Simple ideas’.

Deze reclame toont aan hoe simpel en toch steengoed een reclame kan zijn: een pikzwart vlak om te vertellen dat Velux gordijnen en rolluiken perfect verduisteren. Iedereen die deze reclame ook maar in een oogwenk heeft gezien, zal het geweten hebben.
Ik ben een groot voorstander van simpele reclames, omdat de grote massa gewoon niet de moeite doet om veel aandacht te besteden aan reclame. Zeker als het over een saai product gaat als gordijnen. Niemand die niet op zoek is ernaar, geeft erom, toch heeft deze boodschap de kans om ook deze mensen te bereiken door de opvallende eenvoud van reclame-uiting.
Er wordt nog veel te vaak te ver gezocht, daarom wou ik deze reclame-uiting tussen mijn top.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: