Maybe it’s time to move on

21092008-ad2

21092008-ad4
mmmh… Herkenbare situatie

89141

Deze nieuwe printcampagne van Careerbuilder.com is met zijn grappige, ironische ondertoon, wel een zeer geslaagde. Careerbuilder is erin geslaagd dit zware onderwerp luchtig te brengen, met een tikkeltje zelfrelativering is men in staat ook wel eens met zijn eigen situatie te lachen.

Spijtig genoeg zal deze campagne waarschijnlijk niet zijn optimale resultaten kunnen halen, in deze woelige economische tijden voor werkgever en werknemer, ik vermoed dat de prioriteit van beide partijen nu wel even op werkzekerheid gefocust staat.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: