Wode by Boudicca

wode_news

In het weekendmagazine van De Morgen viel mijn oog op dit zeer bijzonder reclamebeeld van een wel minstens even bijzondere parfum. Het gaat over het nieuwe parfum Wode by Boudicca (voor mij tot vandaag nog totaal onbekend).

Wanneer je deze parfum op het lichaam of je kleren spuit verschijnt er een blauwe verfvlek (die gelukkig al verdwijnt na enkele minuten).
Het klinkt absurd jezelf te gaan bespuiten met parfum die een vlek veroorzaakt, maar ok ik moet wel toegeven, ze hebben mijn nieuwsgierigheid geprikkeld en ze hebben ten volle mijn aandacht.

Het bizarre concept is gebaseerd op de mythe rond de Keltische Koninging Boudicca. Volgens de legende smeerde ze telkens ze ten oorlog trok, felblauwe verf op het gezicht om zich een wilde barbaarse look te geven.

Eerlijk, ik ben gebeten om meer te weten de komen over dit misterieuze Engelse cultlabel.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

