Coca-Cola’s Santa

2041

Zoals we reeds gewoon zijn (maar nooit genoeg van krijgen) is Coca-Cola alweer met zijn typische Santa Claus campagne begonnen. Op de metro vanochtend werd mijn aandacht getrokken door het nieuwe kerstdesign van een Coca-Colablikje.

Ook al vind ik dit nu echt wel vroeg om al in de kerstsfeer ondergedompeld te worden, Coca-Cola mag dit van mij. Elk jaar weer wordt de magische kerstsfeer rond Coca-Cola opnieuw gecreëerd. Zeer handig voor Coca-Cola, om dit reeds oh zo voorspelbare maar noch steeds effectieve vaste reclametopic te hebben in hun jaarlijks communicatieplan, met telkens maar kleine aanpassingen in hun conceptuitwerking.
Coca-Cola heeft een onwegdenkbare kerstsfeer gecreëerd, waarbij we vaak wegdromen en vergeten dat het hier nog steeds over reclame voor het banale Coca-Coladrankje gaat. Met zijn prachtige kerstreclames zien we hoe Coca-Cola zich optilt tot het hoogste niveau op de brand ladder met zijn communicatie; hoe het deel uitmaakt van de wereld van de consument. Denk maar aan het gezicht dat Coca-Cola aan de Kerstman geeft, dit is ook het gezicht dat we voor ogen houden als we aan de ideale Kerstman denken.

Dit jaar zullen we ook in real life kunnen genieten van de magische kerstsfeer rond Coca-Cola door de komst van de wereldbekende Christmas Caravan (Kerst Karavaan) van Coca-Cola naar België.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: