Get up aah!

Sorry voor het contra-actuele gehalte van deze post, maar deze commercial verdient echt het wel om eens te herdenken.

Onlangs dachten we ineens terug aan deze zalige commercial van Renault Clio. Ik was 11 jaar toen deze speelde op televisie, en was er helemaal weg van! Hoe goed kan een commercial zijn dat ik die mij nu nog kan herinneren?!
Deze spot heeft ervoor gezorgd dat het afgesloten stukje tekst ‘Get up ah’ uit de song van James Brown een leven op zichzelf is gaan leiden, nog jaren nadien werd de lichtelijk irriterende ‘get up aaah’ geïmiteerd.

Deze spot werd wereldwijd uitgezonden om de Renault Clio MTV Limited edition te promoten. Om 10 jaar geleden uitgebracht te zijn, is deze spot wel zeer voor op zijn tijd. Wetende dat zeker de autosector er bekend om staat zeer veel moeite te hebben met het verlaten van de boring veiligheidszone in reclamemaken.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: