Dag Allemaal stealing!

Ook al vind ik niets online over de kerstreclame van Dag Allemaal, dit kan ik echt niet onbesproken laten..
Gisteren zag ik de nieuwe Dag Allemaal commercial op televisie. Die begon met het beeld van de bekende Coca-Cola kersttruck, ik dacht natuurlijk de kerstcommercial van Coca-Cola te zien te krijgen, maar neen! Ineens verschijnt er een kersttruck met ‘Dag Allemaal’ bedrukt in beeld.

Ik heb geen hoge verwachtingen van reclame voor Dag Allemaal, maar dit is voor mij beneden alle peil. Zelf om er gewoon maar aan te denken om het centrale element van de populaire kerstcommercials van Coca-Cola over te nemen.

Kan je het je voorstellen!?

kerst-truck

Om even voort te gaan op Coca-Cola, deze doet dit jaar een kerstcampagne om de Cliniclowns steunt. Ze hebben exclusieve aluminium kerstflesjes van Coca-Cola op de markt waarvan de opbrengst dit jaar naar de Cliniclowns gaat. Daarnaast kan iedereen online Coca-Cola kerstwensen versturen via de website, voor elke verzonden wens schenkt Coca-Cola een bijdrage aan de Cliniclowns. Met positivisme als Coca-Cola’s kernwaarde, en in deze tijd dat we eens iets extra doen voor anderen, is deze campagne een perfect match.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

