Het gevecht om de ex-Donnaluisteraars

Alsof het al niet moeilijk genoeg is om te concurreren in dit commerciële radiolandschap, met het reeds gemindsette publiek, verschijnt Nostalgie onverwacht in de strijd om de exDonnaluisteraars. Vanaf het begin van vorige week verscheen er in zowat alle nationale kranten deze paginagrote advertentie voor Nostalgie. Natuurlijk had MNM hier niet op gerekend, de juridische dienst van de openbare omroep heeft dan ook meteen ingegrepen, de rechten op de naam en het logo (zwarte schaduw in de letter O van Nostalgie gekopieerd van het Donnalogo) zijn immers nog steeds van de VRT, waardoor in de advertentie in de kranten van zaterdag al geen link meer maakten met Donna.

p1020057

Nostalgie is een samensmelting van enkele provinciale radio’s (Antwerpen 1, Radio Mango, Radio Go en Radio Contact Vlaams-Brabant) die nu al bijna een jaar bestaat.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: