Love Axe

Zijn eenduidige boodschap ‘Axe de onweerstaanbaar-makende deodorant’ werd nu al enkele jaren doorgetrokken in de reclames, en Axe weet telkens met nieuwe vertalingen te komen voor dezelfde boodschap.

Na het geweldige succes van de Axe ‘Click’campagne, valt Axe mij steeds vaker op in het reclameveld de laatste tijd.
Iedereen herinnert zich wel de Axe ‘Click’campagne, aangekondigd met een televisiecommercial, waarbij elk verleidelijk oogcontact voor een click stond. Deze clickgadgets zaten toen ook als premium bij de Axeaankopen. Deze campagne heeft een ongelooflijk succes gekend, ze heeft een rage kunnen creëren!

Hier is een nieuwe print van Axe deodorant; zelfs Mona bezwijkt ervoor.

untitled2

Maar Axe is ook on the field niet afwezig, en dat doen ze goed! De onderstaande grappige actie zegt het duidelijk: ‘Axe maakt onweerstaanbaar’

3097583543_7bb350e633

En, Oh boy, How I love the Axe Chocolat Boy (tvcommercial)

Alsof ze hiermee niet al genoeg in beeld komen, ondekte ik juist dat ze ook een brand activation actie bezig zijn voor Axe Instinct fragnance, door Ubiquity. Die Instinctcommercial is ook een tijdje terug in de ether geweest en heeft er nu een beestig on the fieldluik bij. Dan kom ik op de website, en hup ook een Instinct internetluik met een branded game. Een krachtige geïntegreerde aanpak zeg maar.

n698260102_5931210_7185

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: