De wereld in 2015: NEW MEDIA

De celebratiewereld treedt buiten de grenzen van Hollywood, films en programma’s uit andere werelddelen beginnen eindelijk ook de aandacht te trekken (herinner je het verassende succes van Slumdog Millionaire). Door deze internationalisering van het celebratiewereld, vergroot het aantal filmsterren dan ook aanzienlijk.
Daarnaast is er de nieuwe media, die voor een overload aan invloedrijke stijliconen zorgt. Via nieuwe interactieve media (blogs, sociale netwerken) wordt de mening van de trendsetters onder de gewone bevolking van belang.


afbeelding in televisie: fotoreportage over stylebloggers in Vogue

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: